Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου 2017

Στην τελική ευθεία η ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης

  • Ποιοι ετοιμάζονται να κατέβουν στο διαγωνισμό.

Στην τελική ευθεία μπάινει η ιδιωτικοποίηση του δεύτερου μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας, του ΟΛΘ.Στις αρχές...Μαρτίου αναμένεται η κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών από τους ενδιαφερόμενους επενδυτές για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, καθώς έως το τέλος του Ιανουαρίου τα τελικά κείμενα της σύμβασης παραχώρησης εκτιμάται ότι θα έχουν δοθεί στους «μνηστήρες»
Σύμφωνα με πληροφορίες τουλάχιστον 5 από τους 8 που έχουν εξουσιοδοτηθεί να συμμετάσχουν στην παρούσα φάση του διαγωνισμού είναι ενεργοί. Μεταξύ αυτών η ιαπωνική Mitsui, η Dubai Port, η ICTS από τις Φιλιππίνες, η γερμανική Deutsche Invest και τέλος η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ σε συνεργασία με τη ρωσική RZD.
την ίδια στιγμή το Υπουργείο Ναυτιλίας εμμένει στην θέση του για υποχρεωτικές επενδύσεις 180 εκατ. στον ΟΛΘ. Σύμφωνα με στελέχη του υπουργείου, οι υποψήφιοι επενδυτές καλούνται να προβούν σε υποχρεωτικές επενδύσεις 180 εκατ., οι οποίες αφορούν, κυρίως, την επέκταση του 6ου προβλήτα.
Παράλληλα, θα αποδοθεί στην πόλη της Θεσσαλονίκης ο πρώτος προβλήτας, αλλά και κτίρια στο Πανεπιστήμιο, στο υπουργείο Πολιτισμού, το δήμο και τη Δημόσια Αρχή Λιμένα της πόλης.
Ο ΟΛΘ, ο οποίος έχει προχωρήσει, τόσο στην σύνταξη «Αναπτυξιακού Προγράμματος και Μελέτης ∆ιαχείρισης (MASTER PLAN)», με ορίζοντα ολοκλήρωσης έως το 2040, όσο και «Μεσοπρόθεσμου Επιχειρησιακού Σχεδίου (BUSINESS PLAN)», φιλοδοξεί, με τις αναγκαίες επενδύσεις, να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητά του στα Βαλκάνια, έχοντας μείνει πολύ πίσω στο τομέα των υποδομών.

Blog Widget by LinkWithin

Αρχειοθήκη ιστολογίου